„Burberry“ evoliucija Mada

Rugsėjo 17, 2019.
Mados namai „Burberry“ pristato naująją 2020 m. pavasario-vasaros kolekciją pavadintą „Evoliucija“. Ji įtvirtina naujus mados namų dizaino kodus ir pabrėžia sąsajas su laikotarpiu, kuomet pirmą kartą nuskambėjo „Burberry“ vardas – karalienės Viktorijos era. 
„Pirmieji mano metai „Burberry“ buvo skirti tam, kad geriau suvokčiau mados namų istorinius kodus bei išgryninčiau savuosius. Sukūręs tvirtus pamatus jaučiuosi pasirengęs eksperimentams“, – sako Riccardo Tisci, „Burberry“ mados namų kūrybos vadovas. Vyras pasakoja, kad nagrinėdamas archyvus atkreipė dėmesį į ženklo praeities istoriją. „Thomas Burberry, mados namų įkūrėjas, buvo ne tik drąsus novatorius, bet ir svajotojas, turintis romantiko bruožų. Tai yra istorija, kuri sukūrė pirmines idėjas šiai kolekcijai. Kolekcijai, kuri įkvėpta mūsų praeities ir dedikuota ateičiai. Tai – „Burberry“ karalystės evoliucija“, – pasakoja jis.

Rekonstruoti lietpalčiai su šilko intarpais, skulptūriškomis rankovėmis ir pervertų auskarų elementais, klasikiniai švarkai, plisuoti sijonai, nėriniuotos suknelės, puoštos raukiniais bei padidintomis rankovėmis – tai svarbiausi moteriškų drabužių elementai. 

Vyrams „Burberry“ pristatė klasikinio angliško kirpimo kostiumus ir lietpalčius, kuriems pritaikyti skirtingų tonų ir tekstūrų audiniai, pabrėžta liemens linija. Parkos, džemperiai, regbio marškinėliai prigludę, megzti, puošti užtrauktukais. Plačios kelnės primena sportines, yra derinamos su šortais. 

Naujojoje kolekcijoja dominuoja pilka, juoda, smėlio, balta, plunksnos pilkino, rožinė, raudona, mėlyna spalvos. 
Kolekcija įkvėpta praeities ir dedikuota ateičiai
Parašyti