Leiskite vaikams būti tuo, kuo nori! Mada

Spalio 26, 2020. tekstas: Karolina Aleksandravičiūtė, nuotraukos: Šarūnė Zurba
„Labai svarbu nesprausti vaikų į rėmus ir stereotipus, nevaržyti jų vaizduotės. Juk taip neįdomu būti vienodiems, o ir nereikia! Kitoniškumas visada traukia dėmesį, bet ar tai blogai?“ – klausia vaikiškų drabužių parduotuvės „Little Wild Ones įkūrėja Simona Jasulaitė. Apie laisvę, kitoniškumą, žaismingumą, nevaržomą kūrybingumą ir kalba kiekvienas parduotuvėlėje gyvenantis prekės ženklas. 
– Naujas sezonas vaikiškos mados pasaulyje ir jūsų parduotuvėje ‒ koks jis? 

 – Šis sezonas tikrai neeilinis! Su iššūkiais susidūrė visas pasaulis, jie neaplenkė ir mados pramonės. Pavasario pradžia buvo gana miglota, juk buvo neaišku, kaip pavyks vykdyti abipusius įsipareigojimus. Vis dėlto sezonas puikus! Įkvepiantis, ryškus, žaismingas, pasakojantis įdomiausias istorijas. Ir nors spalio mėnesį rudens‒žiemos sezonas mūsų parduotuvėje jau gerokai įsibėgėjęs, šiais metais turėsime ir keletą prekolekcijų prieš didžiąsias šventes. Tai naujiena vaikiškos mados pasaulyje, nekantraujame ją pristatyti. 

 – „Little Wild Ones“ parduotuvėlėje gyvena itin kruopščiai atrinkti ir įdomiausias istorijas pasakojantys prekės ženklai. Kokių idėjų ir vaikiškos mados tendencijų šį rudenį jie atneša? Kokie šį šaltąjį sezoną dominuoja siluetai, medžiagos, spalvos, raštai? 

 – Dirbame su vienais geriausių vaikiškos mados prekės ženklų. Jie niekada nenuvilia ir savo kūriniais pasakoja įspūdingas istorijas, nebijo paliesti ir aktualių socialinių temų. 

 Šį sezoną vienas mūsų mylimiausių prekės ženklų „Bobo Choses“ kviečia vaikus pasinerti į svajonių darbo paieškas. Jei astronautas ar gaisrininkas ne prie širdies, galbūt nori tapti pamestų daiktų kolekcionieriumi, mėnulio prižiūrėtoju, debesų skulptoriumi, zebrų tapytoju, gražių žodžių kolekcionieriumi, o gal pagalvių bandytoju? Prekės ženklas kviečia nenustoti svajoti, ir, svarbiausia, būti tuo, kuo nori! Ši kolekcija išsiskiria įvairiausiais raštais, suknelių įvairove, spalvingais megztiniais, dygsniuotomis striukėmis su nuimamomis rankovėmis. 

Dar vienas labai mylimas prekės ženklas „Tinycottons“ ragina ieškoti vidinių kelionių prisiminimų ir mintimis sugrįžti į giliai atmintin įsirėžusias vietas, kuriose sutikote įdomių žmonių, pažinote naujų kultūrų, mėgavotės paprastais atradimais ir buvimu kartu. „Tinycottons“ drabužiai visuomet pasižymi linksmomis aplikacijomis, natūraliomis medžiagomis ir nepriekaištinga kokybe. 

„The Animals Observatory“ – vienas drąsiausių mūsų turimų prekės ženklų – niekada nebijo ryškių spalvų kombinacijų, drąsių kontūrų, didintų siluetų, tačiau kartu neapleidžia ir praktiškumo. Šį sezoną prekės ženklo kūrybos vadovės Laios Aguilar sukurta kolekcija seka meilės istoriją su popkultūros ikonografija, pradedant Davidu Hockney ir baigiant Jarviso Cockerio atspalviu. Neabejotinai išsiskiria suknelės pūstomis rankovėmis, platinti megztiniai ir šalikai, taip pat striukės nuimamomis rankovėmis. 

„CarlijnQ“ – mūsų praktiškasis, žaismingomis aplikacijomis ir puikiu kainos bei kokybės santykiu pasižymintis prekės ženklas, kviečiantis mėgautis naująja „Happy Days“ kolekcija ir klausiantis: kada, jei ne dabar? 

Romantiškasis olandų prekės ženklas „Maed for Mini“ šį sezoną kviečia pasinerti į neužmirštamus sekmadienio rytus, kai dar prieš saulėtekį mažomis kojytėmis atitipenama į mūsų lovas, kai pusryčiai persikelia iš virtuvės į miegamąjį ir tiesiog mėgaujamasi nepakartojamu laiku su mylimiausiaisiais. Šių kūrėjų rūbai pasižymi didintais siluetais, pastelinėmis spalvomis ir subtiliais raštais. 

Nenuostabu, kad britai „Beau Loves“ naujausioje kolekcijoje „Rain Rain Go Away“ veja lietų. Šio prekės ženklo spalvų paletėje visuomet vyrauja tamsesnės spalvos, užrašai su žinute ir jiems būdingos širdelės formos aplikacijos. 

O „Les Coyotes De Paris Girls“ – tai tokie drabužiai, kuriuos mielai kartais vilkiu ir pati, nes jie nė trupučio neatsilieka nuo suaugusiųjų tendencijų. Nors šį sezoną į mūsų parduotuvę jie atkeliauja kiek vėliau nei įprastai, tačiau yra labai laukiami ir jau pamėgti mūsų stilingųjų paauglių bei mamų. Taip, mamų! Šis sezonas nukels į Paryžiaus centrą, kur neoklasika susitinka su šiuolaikine miesto atmosfera. Prekės ženklas pasižymi platinto silueto tipo megztiniais bei džemperiais paryškintais petukais, laisvo silueto džinsais ir nuostabia estetika. 
– Simona, su vaikiška mada dirbate jau ne vienus metus. Papasakokite, kur apskritai ji žengia? Kokios idėjos XXI a. jai svarbiausios? 

– Džiaugiuosi galimybe iš labai arti stebėti vaikiškos mados žingsnius ir kas kartą žaviuosi jos kūrėjų drąsa, išmone, nešamomis žinutėmis. Kai pradėjau dirbti su vaikiška mada, nė nenutuokiau, kad ji gali būti tokia stipri ir atsakinga visuomenei bei aplinkai. Dirbant su klientais, kaip žinia, pati visuomet būnu parduotuvėje – tiesioginis kontaktas su klientais, jų patirtys, pažinimas ir diskusijos man labai svarbu. 

Manau, kiekvienas turėtume sau užduoti klausimą, ką skiepijame savo vaikams, kokiame pasaulyje norime, kad jie gyventų. Ar tikrai mums reikia tiek daiktų ir drabužių? Juk mados pramonė yra viena didžiausių aplinkos teršėjų pasaulyje. Svarbu su vaikais apie tai kalbėtis pasitelkiant įvairiausias priemones, netgi drabužius. Mūsų atstovaujami prekės ženklai didžiąją dalį produkcijos, apie 80‒90 procentų, pagamina Europoje, naudoja natūralias ir perdirbtas medžiagas, taip pat prisideda prie įvairių aplinkos ar gyvūnų išsaugojimo kampanijų. Idėjos gana aiškios: auginkime sąmoningą naująją kartą, neapsiribokime stereotipais ar standartais. 
Juk taip neįdomu būti vienodiems, o ir nereikia! Kitoniškumas visada traukia dėmesį, bet ar tai blogai?
Visą istoriją skaitykite spalio elektroniniame numeryje.
Parašyti