Lietuvių prekės ženklas Niujorke pelnė prestižinį dizaino apdovanojimą  Interjeras

Gegužės 28, 2018. tekstas: Demi Vitkutė, nuotraukos: „jot.jot“ archyvas
Per kasmetinę tarptautinę Niujorko dizaino savaitę lietuvių prekės ženklas „jot.jot“ jau antrus metus iš eilės pelnė prestižinį NYCxDESIGN interjero dizaino apdovanojimą. Šiemet kompanija įvertinta už išskirtinę modulinę sofą ir fotelį „BaBa“.

Interjero dizaino apdovanojimuose NYCxDESIGN varžėsi garsiausi dizaino madas diktuojantys prekių ženklai, tokie kaip „Zanotta“, „Vitra“, „Moroso“, „Knoll“, „Lignet roset“, „Marset“, „Flos“, „Baxter“ ir kiti.

Šiemet prekės ženklas „jot.jot“ nugalėjo sėdimų baldų kategorijoje „Seating, Contract, Lounge“ su moduline sofa ir foteliu „BaBa“. Šiuos gaminius kompanija kūrė kartu su dizaino pasaulyje gerai žinomais kūrėjais iš Danijos Borisu Berlinu ir Aleksejumi Iskosu („Iskos-Berlin Design“). 

Vienas kompanijos „jot.jot“ įkūrėjų ir vadovų Jurgis Garmus tvirtina turintis viziją, kuria tiki visa komanda. „Manau, radome savo prekės ženklo identitetą. Įtikinti „Iskos-Berlin“ dizainerius dirbti kartu su mumis nebuvo lengva, net nežinau, kaip man tai pavyko. Pirmasis mūsų susitikimas Kopenhagoje buvo nedrąsus ir labai ilgas, trukęs net 11 valandų“, – prisimena Jurgis. Vis dėlto derybos buvo sėkmingos – tarp lietuviško prekių ženklo ir danų dizaineriu užsimezgė ilgalaikis bendradarbiavimas.

2017 metais kompanija „jot.jot“ NYCxDESIGN apdovanojimuose pelnė prizą interjero dizaino aksesuarų kategorijoje už veidrodį „Mudu“.  

Šiemet prekių ženklas „jot.jot“ dalyvavo ne tik apdovanojimuose, bet ir dar viename Niujorko dizaino savaitės renginyje – tarptautinėje baldų parodoje ICFF. Čia kartu su kitomis lietuvių kompanijomis – „Sedes Regia“, „Gforma“, „EMKO“, „Kitaip“ – jungtiniame stende pristatė savo gaminius. 
Parašyti