(Ne)paprasta „Cartier“ istorija Kita

Spalio 16, 2017. tekstas: Karolina Aleksandravičiūtė; nuotraukos: „Cartier“ archyvas
Prekės ženklo „Cartier“ istorija mena dar XIX a. vidurį, kai Louisas Cartier, prekės ženklo įkūrėjas, nusipirko pirmąsias savo juvelyrikos dirbtuves Paryžiuje. Jauną juvelyrą išgarsino į dirbtuves užsukusi garsi grafienė Neverkerk – per vieną dieną juvelyras tapo žvaigžde, o jo sukurtus gaminius ėmė graibstyti visas Prancūzijos elitas. „Tai karalių juvelyras ir juvelyrų karalius“ – „Cartier“ juvelyrikos namus apibūdino Anglijos karalius Edvardas VII. Garsiausios to meto damos negalėjo pamiršti įstabių juvelyro sukurtų papuošalų, tačiau jam pačiam didelį įspūdį paliko grafienės kvepalų aromatas. Netrukus jo papuošalų linija buvo papildyta naujais aromatais. Prekės ženklo „Cartier“ istorija užtikrintai pasiekė šiuolaikinį pasaulį ir įsitvirtino prabangiausių prekės ženklų sąraše. Rudeniu kvepiančią spalio dieną Vilniuje buvo pristatyti išskirtiniai laukinę moters prigimtį išryškinantys, tyrą moteriškumą simbolizuojantys ir subtilias emocijas perteikiantys „Cartier“ aromatai.
„Cartier“ aromatų ieškokite salonuose „Kristiana“.
Parašyti