Patarimai, norintiems susikurti logotipą Kita

Lapkričio 14, 2017. tekstas: Karolina Aleksandravičiūtė; nuotrauka: Carl Heyerdahl
Šiandien grafikos dizaineris Lukas Jukna su „Lamų slėnio“ skaitytojais dalijasi patarimais, padėsiančiais patiems sukurti logotipą savo prekės ženklui. 

Dizaineris pasakoja, kad norint sukurti įsimintiną ir sėkmingą įmonės ar gaminio grafinį ženklą svarbiausia laikytis pagrindinių principų:

1. Koncentruokitės į paprastumą. Svarbu, kad jūsų logotipas būtų paprastas. Jei ženkle bus per daug detalių, potencialiam ar jau egzistuojančiam vartotojui gali būti sudėtinga jį įsiminti, o daug ryškių dalių gali išblaškyti dėmesį.

2. Nesivaikykite tendencijų. Logotipas nėra lengvai pakeičiamas dizaino elementas. Kurdami jį kruopščiai apsvarstykite, ar verta sekti šiuo metu ypač madingomis, tačiau ateityje, gali būti, nepopuliariomis tendencijomis. Atsižvelkite į tai, kas taikoma ilgą laiką yra ir kas, greičiausiai, užsiliks dar ilgam.

3. Apgalvokite, kaip ir kur logotipas bus naudojamas. Logotipo kūrimo ar atnaujinimo procese apgalvokite, kaip ir kur jūsų logotipas bus panaudotas: vizinėse kontelėse, plakatuose, lauko reklamoje ar internetinėje erdvėje. Atsižvelkite į tai, kad pasitaiko ribojančių formatų, kuriuose tam tikras grafinis ženklas (per platus, per siauras ir t.t.) gali neatrodyti estetiškai ar būti sunkiai įskaitomas. 

4. Atnaujinkite dizainą. Jei naudojamas logotipas kurtas seniai, galbūt atėjo laikas jį atnaujinti. Nebūtina atlikti kardinalių pakeitimų ar viską sukurti iš naujo. Geresnė šiuolaikiškesnė tipografija ar grafinio ženklo perdarymas, išlaikant senojo atpažįstamumą, gali jums teigiamai pasitarnauti. 

5. Tinkamas procesas. Neskubėkite iš karto kurti. Visų pirma, kruopščiai įsigilinkite į užduotį. Pagalvokite ir sau atsakykite į klausimus: kam kuriamas logotipas? kokias vertybes, nuotaiką, idėją, stilių jis turi perteikti? kokia tikslinė prekės ženklo auditorija?

6. Analogai. Skirkite laiko ir paieškokite įkvėpimų internete.
Parašyti