Vilniuje praūžęs OPEN24 pavasario/vasaros kolekcijų pristatymo renginys priminė, kad mada – tai ne tik tai, ką dėvi, bet ir tai, ką išgyveni. Į šiuolaikiškai įrengtą OPEN24 miestelį susirinko būrys žinomų Lietuvos influencerių, stilistų, turinio kūrėjų ir mados entuziastų, kurie ne tik pirmieji susipažino su sezono naujienomis, bet ir kūrė tendencijas savo „Instagram” paskyrose.
HEYDUDE – naujasis vasaros must-have
Vakaro žvaigžde tapo oficialiai pristatytas prekių ženklas HEYDUDE, kurio Wendy ir Wally modeliai sukėlė tikrą susižavėjimo bangą tarp svečių. Minimalistinis dizainas, „kaip debesėlis” lengvumo pojūtis ir patogumas pavergė tiek aktyvias mamas, tiek miesto stilistes.
„Tai batai, kuriuos užsidėjus tiesiog pamiršti, kad juos avi – tobuli vasaros nuotykiams,” dalinosi Open24 marketingo vadovė Ieva Lašienė.
CROCS – ryškūs, asmeniški ir žaismingi
Vienas labiausiai fotografuotų kampelių priklausė CROCS – ne tik dėl atpažįstamos formos, bet ir dėl galimybės akimirksniu susikurti unikalią batų versiją su Jibbitz™ aksesuarais. Šią vasarą vyrauja spalvų gausa, drąsūs sprendimai ir noras išsiskirti – visa tai atspindi naujoji CROCS kolekcija, kurią svečiai išbandė ir demonstravo savo „Reels” vaizdo įrašuose.
TEVA ir KEEN – vasarai po atviru dangumi
TEVA šią vasarą kviečia laisvę rasti ne spintoje, o gamtoje – jų funkcionalūs sandalai skirti tiek miesto takams, tiek upių pakrantėms. Nuomonės formuotojai dalijosi, kad TEVA tampa neatsiejama vasaros festivalių ir savaitgalių išvykų dalimi.
KEEN pasirodė kaip patikimas pasirinkimas aktyviai kasdienybei, ypač vertinantiems tvarumą. Nauji modeliai, pagaminti iš perdirbtų medžiagų ir be PFAS, pelnė sąmoningų pirkėjų dėmesį.
ECOALF – kai mada kalba apie rytojų
ECOALF žengia koja kojon su atsakinga mada. Renginio metu pristatyti vasariški laisvalaikio bateliai ir minimalistinio stiliaus drabužiai, pagaminti iš vandenynuose surinkto plastiko, įkvėpė diskusijoms apie tvarius pirkimo įpročius.
REIMA – vasaros nuotykiai mažiesiems
Kol tėvai diskutavo apie tendencijas, mažieji lankytojai REIMA zonoje piešė, žaidė ir matavosi drabužius, sukurtus nuotykių kupinam vaikystės pasauliui. Patogūs, orui laidūs batai ir techniniai drabužiai nepaliko abejingų – REIMA dar kartą įrodė, kad funkcionalumas gali eiti koja kojon su žaismingumu.
Stilius + patirtys = OPEN24
DJ muzika, atradimų žemėlapio žaidimas, ekologiški desertai ir nuotraukų verti kampeliai – visa tai pavertė renginį ne tik produktų pristatymu, bet ir mados festivalio atmosfera. Nuotraukos iš renginio jau užplūdo socialinius tinklus, o OPEN24 prekių ženklai žengia į vasaros sezoną su stipria žinute – Atrinkta Jums.